Tjat tjat tjat

Hej fina. Ligger i sängen helt utslagen.. inte ätit på ett väldigt bra tag nu. Inte därför jag är död dock (typ), var ju ute igår och festade. Firade än underbar vän som fyllde år. Hur kul som helst och humöret var verkligen på topp hela kvällen, inga bråk, missförståenden, snefylla eller någonting sånt. Älskar sånna kvällar, händer inte så ofta dock..
Mamma springer runt i köket och ska göra middag, hon har gett mig några val att välja mellan: Flygande jakob / hemmagjord pizza / Lasagne. UNDRA VARFÖR jag fick just de altenativen, kanske för att de är det onyttigaste hon kom på? Jag vet ju att hon bara vill mitt bästa men hon kan inte hantera detta..
Tror jag ska försöka med att erbjuda mig med att laga middagen till hela familjen idag? Det är ju det ända valet jag har om jag vill ha det nyttigt! Skitliv haha

Sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0