The past days

Hej alla läsare, stora som små! ;) Har inte bloggat på typ 2 dagar nu, mycket dåligt gjort! Haft väldigt fullt upp och idag har hela dagen bestått av ångest. Inte rört mig ur sängen försen nu och har inte pratat med någon, bara kollat facebook (offline på chatten).. fy hatar detta något fruktansvärt ibland.
Igår var iallafall en bra dag, var i skolan och sedan myskväll med världens bästa kille. Söndagen var också bra, så soligt och skönt ute så var på bra humör hela dagen. Lite bilder..

Söndagspromenad med hunden och sedan gjorde jag och fina Rebecca sallad!


Bild från igår i skolan när jag satte i extensions i min lillasysters hår, Diplomerad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0